Gästblogg !

hopp nu sitter jag här o gästbloggar :)
Jag den handlar ju om naturen och då ska ni allt få höra vad jag har gjort idag .
Idag började dagen med ett redigt slagsmål med modernatur när jag hämtade posten ,
det blåste och snöade så mkt att mitt blonda hår vart helt vitt :)
Men det gjorde inte så mkt det är snart jul och se ut som tomten är nog bara ett plus i kanten ?
men ialf jag gick in och käkade frukost med en kopp grönt té och bara ekologisk mat väldigt gott var det faktiskt..
Borstade tänderna med grannbarr o sedan begav mej ut på en frisk och stadig skogspromenad i den djupa skogen här i Alingsås,
Såg ett par katten smög omkring det var så gulligt så, sedan såg jag en jätte stor älg trodde det var mördarälgen men det var det ikke
kollade flera vattenfall också sedan samlade kottar så ikväll blir det julpyssel för fulla muggar :)
Tack och hej leverpastej :|
Mvh eran natur och djur vän denka ;*


Kommentarer
Postat av: Hasse

Fin historia grabben! Jasså, du är blond? Som en riktig liten viking då ;) Skönt med en riktig naturälskare som en själv. Finns inget som går upp som en skön promenad med ståkuken i näven, spotta upp staken och köra ner den i ett blåbärsnäste, testa! Ser fram emot fler historier från dig, lille viking ;) // Hasse

2009-12-19 @ 11:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0