Jag är så pigg i bäret..

Ne nu ljög jag igen , klart jag inte är pigg i bäret. Bara agda 85 som har lov till sånt..
Min dag idag:
1. vakna
2. fila min naglar
3. niklas sju, enkel sjua
4. BINGO!

Ikväll är det kortkväll hos Ruth, tror någon nämnde att vi skulle spela kort!?
Kanske ska berätta om mitt äventyr i naturen idag.. Det börja med att jag tog mina gång stavar & börjande min vandring, idag va det inte lika kallt för idag hade jag tagit på mig mina kalsonger (hade inga igår) :$
Jag gick & gick & gick , till slut kom jag fram till en sten som jag satte mig på för att vila, men det visade sig vara en björn bebis! ojoj så rädd jag vart, och med min dåliga rygg kunde jag gärna inte springa, så tog min gång stavar & slog den stackars björnen. Jag hade ju inget val, trotts att jag är en sån naturmännsika, men den lilla lilla lilla björnen sprang sin väg & jag kunde fortsätta min vandring. Nu sitter jag hemma igen & ska tillfälle i akt och...

det ante mig !




Kommentarer
Postat av: Sofia

deeeet ante miig!!

2009-12-19 @ 10:58:56
URL: http://sburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0