Snart är jag större än Blondin Bella!

Hej , har precis kommit hem från en lång promenad i skuugen, det va kul men kallt.
Det blåste kalla vindar i mitt blonda hår, man kunde nästan tro att jag va denka. Men tro inte det,
jag vill inte bli förolämpad.
xoxo, jag är så snygg.. Ja så säger väl bloggare , man kanske skulle börja ta & video blogga? När jag ändå är ute i naturen så mycket, så ni får se min omgivning :) Fast kanske inte är så kul att se en soptipp på film?
Kommentera hur ni vill att jag ska göra :)
Måste skriva upp det på min "att göra listan"..

1, skolan ;|
2, Käka me sarah o anna
3, Shoppa me mamma på willys
4, Örebro
5, Filmkväll med grabbarna hihi
6, Videoblogga



Till: Sambon
Sms: Har sagt att jag ska ut och springa. Är på väg nu. Måste bli en snabbis för han vet att jag inte orkar springa så länge. :-) Ses om 15 min. Puss på K**EN
Svar: Du ska komma hem nu din fitta. Kom hem och förklara dig.

Förklaring: Kanske inte behövs så mycket till förklaring mer än att min sambo fick det sms som min älskare skulle haft. Fick minst 20 liknande sms under loppet av 10 min. Vi har flyttat isär nu.



Kommentarer
Postat av: Anonym

VIDEOBLOGGA VIDEOBLOGGA VIDEOBLOGGA!

2009-12-17 @ 21:12:51
URL: http://aaangelicah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0