uppdate.

hihi hej igen. jag tycker att det här med blogg är tok roligt så jag kan inte sluta skriva och jag hoppas att ni uppskattar min härliga naturblogg lika mycket som jag. nåja, promenaden var uppfriskande men kall (burr) så nu ska jag krypa ned med en filt i soffan, kanske en kopp grönt te, min favvis och tittat klart på bonde söker fru. jag hoppas att ni kommer att följa min blogg, jag kommer uppdatera mycket och berätta saker om naturen.. eftersom att det är det jag tycker om HE HE. värna om miljön och krama träden. pyss&kram!

Kommentarer
Postat av: dennis

Du verkar ha en väldigt speciell inställning om naturen .. :)

Ser fram emot när du videobloggar :)

TAGGA VIDEO TAGGA VIDEO TAGGA VIDEO <3

2009-12-17 @ 21:23:05
Postat av: Jalle

du e sjuk! /jalle

2009-12-17 @ 21:38:20
Postat av: Berit

hallå där ! , hörde om denna bloggen av mitt barn barn , den verkar väldigt interessant. Kommer följas dagligen ! mvh berit.

2009-12-17 @ 21:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0