Vintern är underbar <3

Nu sitter jag åter här igen, vid fönstret med utsikt över folkatorps mysiga lust skogar, det ger en ett samfund av blandade känslor, vad jag själv anser vara både läskigt & mysigt.
Tänk igentligen vad som finns där ute?
Mattias Sääv kanske?
Vem vet?
Och vem kommer få reda på det?!
samtidigt som jag smuttar på mitt nybryggda gröna Tea
som ger en än underbar känsla av att man gör något för världen?
Tror jag, antar vell att det plockas ekologiskt av någon kines.
Så det anser jag vara väldigt humant & lite sexigt ;)


------------------------------------------------------------------------

Vad ska man då göra ikväll?
Jo!
Jag ska umgås med min moraliske och sympatiske vän Peter Af Pinkenstråles
ska dricka lite rosé vin och skaka hand efter toa besök.

Det var allt för nu hörs senare min Blogg fans

Xo Xo Im so hot hot hot <333333

Kommentarer
Postat av: Hasse

Oj, här har man inte varit på ett tag! Ursäkta mig min gode ( och tämligen sensuelle ) bloggarvän. Själv har jag varit på swingersklubb i Skellefteå med min gode kamrat och intime vän Lasse. Ett måste nu i jultider säger jag bara! Jag hoppas jag inte är för framfusig när jag säger att jag ser ett par starkt homosexuella undertoner i dig. Hasse like ! ;) Nej nu skall bilen på besiktning, kanske kan få testa den där slangen litegrann ? ;) Ha ett bra nyår !

2009-12-28 @ 14:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0